środa, 17 lipca 2013

Rozdział 4!!

Byłam coraz bardziej na dnie. Staczałam się ale Tomek przy mnie był a Zuza zaprzyjaźniła się z Moniką. Zostałam prawie sama. Tomek wiele razy zaciągał mnie na odwyki ale ja z nich uciekałam aż w końcu wciągnęłam w to jego. gdy widziałam że on też się stacza postanowiłam nie niszczyć mu życia tylko dlatego że ja je już mam zniszczone. Poszliśmy razem na odwyk i udało się wyleczyliśmy się. Stopniowo zapominałam o Piotrku choć codziennie go widziałam jak chodził z Moni za rękę to bolało ale jakoś sobie radziłam. Tomek był przy mnie przez cały czas aż w końcu staliśmy się parą.

No i zaczęły się wakacje. Na początku całe dnie spędzałam z Tomkiem ale później on wyjechał a ja znowu zostałam sama. W domu nie było co robić więc wyszłam na miasto  tam była Aśka. Czekała na mnie. Prosiłam mnie o pomoc a była cała zapłakana. Gdy jej wysłuchałam okazało się że Monika ją zostawiła  dla Zuzy. Wiem jak się wtedy czuła bo mnie tak zostawiła Zuza. Pomyliłam się co do Aśki. Myślałam że jest taka sama jak Monika ale tak na prawdę była tylko zagubiona. Zaprzyjaźniłyśmy się. Choć tęskniłam za moimi starymi przyjaciółmi polubiłam Aśkę. Wakacje minęły spokojnie a ja cieszyłam się że w końcu znalazłam kogoś kto mnie rozumie. Pomimo tego że Tomek był przy mnie to i tak nie miałam już do niego tako jakiego zaufania. A za to do Aśki miałam już 100% zaufanie. W szkole Monika chciała nas pogrążyć ale widziałam że Piotrkowi to nie pasuje i widziałam smutek w jego oczach za każdym razem gdy na mnie patrzył. O co tu chodzi??

Myśli Aśki
Monika mnie zostawiła i co ja mam teraz zrobić przecież zawsze chodziłyśmy razem już wiem jak się musiała czuć Pati po tym jak Zuza ją zostawiła. Muszę z nią pogadać może zdoła mi wybaczyć.
Myśli Piotrka
Pati już dawno mi powiedziała że to koniec a do tego całowała się z Tomkiem i jak ja mam jej teraz zaufać. Ale z drugiej strony bardzo za nią tęsknie i za tym jak się uśmiechała. Co ja mam teraz zrobić lubię moją Moni ale co mam zrobić z Pati??
Myśli Tomka
Musiałem wyjechać ale na szczęście Pati znalazła sobie nową przyjaciółkę. Ja ją kocham i nie wiem co bym bez niej zrobił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz