środa, 17 lipca 2013

Rozdział 3!!!

Starałam się nie pokazywać że coś się stało bo Monika od razu by to wykorzystała. Im dłużej to wszystko ukrywałam tym bardziej bolało mnie to że oddalam się od Piotrka. Nie udało mi się aż tak długo tego ukryć, ponieważ Piotrek dowiedział się o pocałunku i był tak zły że wszystko opowiedział Aśce. Zaczął się z nimi przyjaźnić a ja byłam załamana.

Gdy się o tym dowiedziałam poszłam na tory w miejsce gdzie poznałam Tomka i Piotrka. Wzięłam ze sobą żyletkę. Długo zastanawiałam się czy się uciąć czy nie, aż w końcu stwierdziłam że nie mam już po co żyć. Zaczęłam się ciąć. Już traciłam przytomność gdy nagle Tomek przybiegł, rozdarł koszulkę, owiązał mi nią rence i zadzwonił po karetkę. Potem urwał mi się film.

Już po 4 dniach wyszłam ze szpitala a gdyby Tomek nie przyszedł prawdopodobnie bym umarła. Przez następne dni kontaktowałam się tylko z Tomkiem i Zuzą. Od Zuzy dowiedziałam się że Piotrek jest teraz z Moniką. Płakałam kilka dni aż w końcu wstałam, wzięłam prysznic i poszłam na rynek do baru. Tam znalazłam tzw. dilera i poprosiłam o działkę. On nie chciał pieniędzy. Dostałam dawkę morfiny. Wstrzyknęłam ją sobie do żył. Gdy znalazł mnie Tomek już byłam ,,nawalona". Pytał się co się ze mną dzieje. Powiedziałam że tylko dzięki temu potrafię zapomnieć o Piotrku.
Gdy poszłam po następną działkę diler powiedział że muszę się z nim przespać aby dostać kolejną działkę. Na początku się nie zgodziłam ale po 2 dniach byłam coraz bardziej w dołku. Więc to zrobiłam. I już tak przez następne 4 miesiące. Tomek próbował mi tłumaczyć że to nie tak powinnam robić i że to mi nie pomoże ale ja się uparłam.Krótko mówiąc wpadłam w nałóg. Ale on przez cały czas był przy mnie wiedząc że to robię z dilerem.

Więc tak mi się to nie podoba i pewnie pisze to tylko do siebie no ale nic. Proszę o komentarze i przepraszam za błędy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz