wtorek, 16 lipca 2013

Rozdział 1!!


Dzień jak co dzień. Poszłam do szkoły razem z Zuzą. Szłyśmy normalnie. W szkole też było wszystko normalne nauczyciele jak zwykle dziwni, Monika jak zwykle stara się mnie upokorzyć, a ja jak zwykle siedzę razem z Zuzą i Piotrkiem w naszym ulubionym kącie. Aż w końcu stało się coś dziwnego.

Moja matka zadzwoniła do mnie że mam odrazu wracać do domu a gdy pytałam się o co chodzi kazała się o nic nie pytać. Poszłam do domu a tam policja przesłuchuje moją matkę.
- O co tu chodzi?? - zapytałam zdziwiona do jakiegoś gościa w mundurze.
- Pani matka została złapana na sprzedawaniu alkocholu niepełnoletnim w sklepie.
Ach no to zaje******. Teraz to ja zostanę sama ze wszystkim. Pomimo starań mojej matki i mnie musieli ją zabrać a mnie zawieźli do ojca a to było najgorszą żeczą jaka mnie mogła wtedy spotkać. No cóż, mówi się trudno po lekcjach poszłam się spotkać z Tomkiem. On mnie pocieszał że wszystko będzie dobrze ale ja w to i tak nie wierzyłam. Następne dni mijały dość spokojnie ale to była tylko cisze przed burzą.


Wiem na razie to nie jest zbyt ciekawe ale obiecuje że akcja się rozkręci dlatego jeśli ktoś to czyta to proszę zostawić jakikolwiek kometaż

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz